måndag 12 juli 2010

Äntligen bada!


Hemkommen från en alldeles underbar helg med C och ute på Ekerö. Förutom ett litet jobbpass på lördagen och ett väldigt spännande möte på söndagen tillbringade jag helgen med att fika, äta gott, prata mycket, bada i havet, åka från kant till kant på en luftmadrass i en turkos pool och titta på VM-final.

Välkomnande dörrmatta...

Hundbad!



Mumsig middag med underbart sällskap!




Kvällsmys och prat

Morgondopp innan brunchfrukost! Årets första dessutom. Illa.





Underbart god frukost!

Utsikten från frukostbordet. Kunde varit värre.

Resten av mig befann sig på en guppande luftmadrass i poolen när jag kom tillbaka efter mötet (mer om det senare!)


Fotbollskväll!



 Dock missade jag Spaniens, och matchens, enda mål eftersom jag var tvungen att ta sista bussen hem och jag hade hoppats på att det hade blivit ett spelavgörande i vanlig matchtid! Men icke! Nåja, det var som alltid roligt att höra en överexalterad kommentator skrika sig hes i radion.



Tack fina C för en härlig helg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar