måndag 22 mars 2010

Kampen mellan det inre och det yttre

Titeln låter mer dramatiskt än vad inlägget gör gällande - jag fortsätter att lägga pusslet mellan modellandet och skolan... Båda är fantastiskt roligt och jag vill inte välja bort något!
Inom kort syns jag dock på ett par sidor ur ett modereportage i en känd svensk tjejtidning. Fortsättning följer.

I fredags var det dags för SoT's musikcafé där jag inledde höstakten med låten "Les feuilles mortes" och körade och kompade på ett par andra nummer. Det var mysigt, trevlig stämning, och allt löste sig trots kaoset innan. Som jag måste erkänna att jag hade viss del i.

Lördag morgon beslutade jag dock att lämna fredagens strapatser bakom mig och fokusera på dagens uppdrag: en visning på Elmia-mässan för Noir Stockholm där jag var modell och fick gå avantgardesektionen med en halvmeter hög svart rokokofrisyr! Den var tung men det var en lång och spännande dag. Klockan ringde 04.50 på morgonen för att jag skulle hinna med bussen som avgick till Jönköping klockan sex. Var hemma igen elva på kvällen.




Bilder hämtade från denna sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar