tisdag 30 mars 2010

No more

Efter två dagar i karantän (jag var väl lite för optimistisk med vårjackan där ett tag) känner jag mig nu redo att gå till skolan. Men det var helt rätt att vila ut, jag har varit helt utslagen.

Efter helgens jobb med filmarna (en till kortfilm på CV:) och lite springande över Stockholm i söndags var jag ganska tillplattad.

Vi har fått våra roller i slutproduktionen! Ser verkligen fram emot hela projektet, att kunna ta itu med det med mycket energi. Så snart jag blir stark nog ska jag ge mig ut i vårsolen och insupa sol och vår! Idag har fåglarna kvittrat. Snön smälter och blommorna bryter sig loss och springer ut. Jag saknar fortfarande en kamera, men min mobil verkar ha sett sina bästa dagar så jag funderar på att slå två flugor i en smäll nästa teknikköp?

Bild hämtad härifrån.

1 kommentar:

  1. Hej fina du!
    FÖRLÅT att jag är så dålig på att läsa och kommentera din bloggis... skäms på mig! Men jag är faktiskt inte så duktig på att läsa ngns blogg nuförtiden om det är en förklaring, hm...
    Jo det var ganska vasst den där spiken i hjärtat. Men mest en metafor förstås, även en bit av en bra låt som heter Hund www.myspace.com/nununumusik
    Drinken beställde jag på Grappa så jag vet inte receptet men den var mumsig :)
    TACK för att du tycker jag är fin :) TACK för att jag får stå med på din Whats on lista, Fab á la Linnéa, naw <3

    Ta hand om dig!
    KRAMAR

    SvaraRadera