lördag 27 mars 2010

Photoshoots

Igår fredag var en lång men rolig dag!

Jag packade ner kläder, mat och skolarbete och begav mig till Bondegatan där dagens uppdrag skulle äga rum. Jag hjälpte en jättetrevlig tjej och makeupartist, E, som jag träffade på en plåtning för en vecka sedan, med en av  hennes sminkningar som de får som test nu inför examinationen från skolan MariArt. Temat var fantasy/sommar och jag fick en otroligt häftig sminkning inspirerad av Avatar och hitta Nemo!




Bild på själva sminkningen kommer så småningom...

Sedan bar det av hem till söstra mi för att skapa lite bilder till boken hos Zap. Det var kul trots att vi båda var trötta!





Sen bokade jag äntligen biljetten till Kolmården och nu ska påsk firas där med S och hennes härliga familj


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar