söndag 29 november 2009

1:a advent!

Idag har varit en helt fantastisk söndag! Vaknade utvilad (dock till alarm, annars hade ju hela dagen kunnat gå förlorad!) och gav mig ut på en liten runda ett par varv kring holmen jag bor på. Så härligt att börja dagen med solen i ögonen! Sen frukost, och sedan begav jag mig till vintagemarknaden på bottenvåningen av Skrapan där det fanns riktiga fynd att göra! Allt nedan införskaffades till vrakpris, och en eller två julklappar...



C mötte upp mig i Skrapan, och efter prat och ytterligare vintageshopping  begav vi oss till vårt älskade Café 60 för att där möta upp P! Det blev en enorm Chicken Wrap Cajun, och efteråt choklad och latte (trots att jag var helt sjukt mätt... Det blev lite mycket men så kan det gå). Alltid lika härligt att få krama om mina älskade töser!







Adventsfina skyltfönster på Sveavägen.




P på Café 60.




Sthlm by night.




                                          Lite halvspooky båtdekoration som vajade i vinden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar