söndag 15 november 2009

Inflyttad och uppackad!

Efter ännu en oupphörlig kl 13frukost (det börjar bli en god/dålig vana), lite tv-tittande och datorfixande, lämnade jag soffan för att ta mig i kragen och flytta! Och nu är det genomfört, jag har till och med packat upp! Skönt att äntligen ha en säng att sova i och en dörr att stänga om sig. Det hade aldrig gått utan min tappre vän E som slet och släpade (men till mitt försvar så lagade jag en gourmetmåltid bestående av ägg&bacon och pasta till honom) och en underlig taxichaufför som till slut hittade rätt. Så Tack igen!

Uppackandet tog längre tid än jag hade räknat med, så det var med en suck jag äntligen kunde luta mig tillbaka och slappa lite. Rummet är ljust med mörkblå gardiner och ett stort fönster. Det finns en garderob, en bokhylla, en säng, ett skrivbord och en stol. T som bodde här innan mig var snäll och lämnade kvar lite förnödenheter.

                                                I huset till höger bor jag på tredje våningen!
Bilder på rummet kommer inom kort!

Kvällens middag bestod av laxbollar i gräddsås, pasta, broccoli och en morot. Suspekt, men helt okej.


Nu börjar snart en ny vecka, med nya projekt och små roliga sidospår... Fortsättning följer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar