tisdag 24 november 2009

Träningsvärk!?

Idag har vi dansat och för första gången fick jag upp pulsen! Sen kände jag mig råstark och oövervinnerlig, så jag drar slutsatsen att jag nog ska börja träna... Då kanske den här evinnerliga tröttheten försvinner?
Idag var S sjuk, så K fick leda dansen ensam (men gjorde ett damn good job). Imorgon skulle vi egentligen till en inspelning av Circus Möller, men eftersom S sitter på biljetterna så blir det nog inget. Huvudsaken är att vi får tillbaka henne till skolan!

Har idag även haft sånglektion och fick en massa tips på härliga låtar - bossa, swing, jazz... Vad underbart det hade varit om jag kunde kompa mig själv. Ge mig ett piano!

Idag började jag försöka mig på underbara "The moon is harsh mistress" och swinglåten "I'm beginning to see the light".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar