onsdag 16 december 2009

Bränd och bestulen

Igår hade vi konsert/julshow! Det var jätteroligt och hela dagen var en enda galen blandning av roddande, riggande, soundcheck, rep, genrep... Klockan 19 smällde det igång och caféet var helt fyllt av folk! Min syster och kära C kom dit och tittade, skrattade och grät. Efteråt fick vi tulpaner i huvudet (!) och stannade kvar en timme för att fixa undan. Jag är väldigt nöjd med helheten, vi skärper verkligen till oss när det är föreställning. Under det inledande Luciatåget gick brandlarmet ett par gånger, och mitt i Karl-Bertil Jonsson rasade fonden, men vi är problemlösare hela bunten! Så kul det är att uppträda. Jag var otroligt taggad inför föreställningen, trots att min kamera tidigare under dagen blev stulen/borta. Det tog luften ur mig men sedan ryckte jag upp mig. Lycka ligger inte i materiella ting!




Luciatåg.




Som rysk pensionär i Ingenmansland.


                                             Andningspaus.



Och vad gäller det brända så är det vattenkokarens fel, i kombination med en morgontrött Hanna. Svider men går över tills jag gifter mig. Förhoppningsvis.

1 kommentar: