torsdag 3 december 2009

Tredje dagen gillt..?

Nu är jag trött på det här! Huvudvärk och illamående... Lämna mig ifred! 30% är placebo, så det så!
Nej, imorgon vill jag tillbaka till skolan...

Så idag har jag legat hemma och försökt att träna manus och text och stämmer så gott det går. Och druckit coca cola. Första målet lagad mat på ett antal dygn gick också bra! Framsteg med andra ord.

Fick bilder, oretuscherade visserligen från S, vilket var väldigt kul att titta igenom! Dock blev jag, självkritisk som jag är, inte nöjd med alla... Men den som lever lär.


                              www.telmah.se

2 kommentarer:

  1. Oj vad du modellar hit och dit, skojigt :) Tyckte om denna bilden från midjan och uppåt, sminkningen var ursnygg och den transparenta grejen läcker! Brallorna och skorna,ehm,kanske ngn annan dag? ;)
    Tack för lyckönskning! Fortsätt gärna att hålla tummarna, första delen avklarad...one more to go!
    Visst är dojjorna fina?! Äkta mocka, 399pix hos konkurrenten som skor rätt ;)
    KRAM KRAM och krya på dig ännu mer

    SvaraRadera
  2. Alltså shit vad snyggt!
    Du är haute couture all over! Jag tycker du passar i den här stilen som tusan + att du är en väldigt duktig och bra modell, blå byxor med gula skor for the win!!

    SvaraRadera