torsdag 17 december 2009

Dan före dopparedan

Idag fick vi lite sovmorgon och jag kom till skolan efter 10 (försenad, men vår dramalärare hade lyckligtvis dragit ut på tiden) och sen övade vi en halvtimmes Hamlet innan vi fick lämna plats för MacBeth-gänget... Jag tog min tillflykt in till NK där jag träffade C och tittade på julskyltningen, innan vi i snöstormen (oj vad iskallt det var! Gå inte långa vinterpromenader i klackar förresten) begav oss till Gamla Stan och virrade runt efter ett fik innan vi landade och intog lunch med varm choklad med vispad grädde till efterrätt... Supergott och helt rätt värmande.


Jag saknar min kamera...


Kittlar dödsskönt i kistan.


Sedan har planering av morgondagens avslutning följt... När jag kom in i klassrummet satt alla i en ring med en stor kastrull glögg, pepparkakor och levande ljus! Imorgon blir det lite uppträdanden och sedan lov! Fika hos S, får se vad som händer på kvällen. Kan inte förstå att en hel termin har gått!

2 kommentarer: