onsdag 20 januari 2010

Inte igen...

Ligger hemma med svidande hals, rinnande  näsa och bultande huvud... Bara att vänta ut det. Gå i ide som min kära bror och mor predikar om i förkylningstider. Så jag ger det ett försök. Förhoppningsvis kan jag ta mig till skolan imorgon och repetera Shakespeare med gruppen min. Känns som att jag sviker dem genom att vara hemma!

Jag ska försöka plugga musikteaterhistoria idag, så mycket som huvudet tillåter, se klart "Cats" (fantastisk dans, musik, kostym, smink... You name it!)  och nosa vidare kring praktikmöjligheter. Det börjar bli bråttom med det!

Drömmer mig bort med lite bilder av/med/inspirerade utav Dalí.


Dalídesignat Vougeomslag


Modell visar Dalídesignade smycken.


Fotografi taget av Philippe Halsman (ny inspirationskälla och favoritfotograf), "Dalí Atomicus".


Ett utav Dalís samarbete med designern Elsa Schiaparelli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar