lördag 16 januari 2010

Jubileumsfest! SoT 20 år!

Igår hade vi jubileumsfest för Sång- och Teaterlinjen, i 20 år har den ettåriga utbildningen spridit glädje och lärt ut musikteater!



Det var väldigt roligt och för mig kom det i rättan tid - inspirerande och motiverande.  Välkomstdrink, tipsrunda, utställning med klasslistor och foton och till sist middag uppe i caféet. Det blev en smarrig wrap innan det var dags för kaffe och kakor!



Vi visade några av våra nummer och sedan var det öppen scen. Jätteroligt att se gamla sotare uppträda, det var rörande att få ta del av deras minnen och vad SoT har gett dem. Det är också gamla SoTare som har startat Stockholms Improvisationsteater, och de var där och underhöll i en dryg halvtimme. Otroligt kul och inspirerande! Skulle egentligen ha åkt dit på deras Öppna Hus idag, men eftersom jag ska iväg i kväll och träffa P och C, kände jag att jag kanske inte borde stressa fram och tillbaka.

Jag var mingelfotograf under kvällen, och fick låna K:s systemkamera, så bilder kommer senare! Håll utkik på FB också!



Idag hade SATS öppet hus också, så jag passade på att ta ett gratispass i BodyPump. Fräscha lokaler och härligt med en liten work-out.

Hemma och har ätit lunch och efterrätt :) Om någon timme bär det av in till staden... Så lite vila först!

Tö och slask på trottoarerna... Nu får våren gärna skynda sig lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar