söndag 14 februari 2010

Helg med tjejerna!

Fredagen var det stopp på blåa linjen så då såg det ut såhär med utsikt ifrån ersättningsbussen (som man fick kämpa sig till en plats på med tänder och klor!)


Som tur var blev det en kort skoldag, vi träffades i våra respektive grupper inför kommande veckas samarbete med filmklassen på skolan, och sedan övade jag och K duett under ledning av vår musiklärare. 
Jag for sedan hem, gick ut med hunden och åkte senare hem till C för att där träffa alla mina favorittjejer och äta middag! Vi bjöds på en alldeles fantastisk paella med allt du kan tänka dig i; musslor, räkor, bläckfisk, kyckling, saffran, citron... Otroligt gott! Till efterrätt blev det glass i mängder. 

Det var en känslosam kväll men bra. Den slutade med glädjedans till nostalgimusik!

Lördagen for jag, P och S hem till P och tittade på Melodifestivalen. Otroligt överskattad enligt mig, men det är en bra ursäkt att bulla upp med allsköns snacks och ha en riktigt mysig old-fashioned TV-kväll! 
Den här tjejen, Pauline,  var favoriten och gick vidare till andra chansen. Vilken fantastisk röst!




Här nedan är från ett liveframträdande ur Musikhjälpen som sändes i SVT tidigare under året.


Här följer lite bilder från helgen!





















































<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar