torsdag 25 februari 2010

Musikalduetter!

Idag redovisade vi våra duetter - jag och Katarina hade tänkt till en hel del och redovisade först och sist; först med "Sunny Side of the Street" och sedan "When You Believe". Det gick bra, men båda två glömde be någon ta kort, så tyvärr har jag inget därifrån att visa. Filmarna bjöds upp till andra omgången och det var kul att ha publik. Det är så härligt att uppträda!
Idag torsdag har vi också arbetat med förberedelser inför kommande musikcafé, fredagen den 17 mars! Alla är välkomna! Jag ska, förutom min sololåt, medverka i ett par andra nummer. Det blir kul!

Hoppas få lite tid imorgon till demoinspelning... Som är lite stressande som sagt. Men imorgon kväll ska vi i Kulturparaplyet, alltså skolans skapande klasser, ha lite fest tillsammans, det blir kul!

Vinterpromenad med K.




Eftermiddag i studion..







Roliga bilder på min elektriska halsduk! Längtade visst tillbaka till den varma vinterjackan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar