torsdag 15 april 2010

Beslutsfattandets psykologi

Jag inser att man inte kan läsa 30 kurser och program på en termin. Men det finns så mycket intressant! Och hur ska man veta NU vad man vill SEN? Jag fick skära ner det till max 20 (det resulterade i 16) som sedan skulle rangordnas. Ve och fasa. Nu är det i alla fall gjort och ivägskickat! En översikt visade att det är mot språk vs. fysiologi jag lutar mest! Vi får se vad som händer i höst...

Blir det så här jag tillbringar nästa höst?


Eller med det här?


Parallellt med det har jag tittat på lite KY-utbildningar och folkhögskolor, för att hålla alla dörrar öppna (vilket för en så dålig beslutsfattare som mig, kanske inte är det snällaste). Jag siktar mot franska i Aix-En-Provence,  och om allt går vägen så tillbringar jag nästa år med att berika mitt liv med detta vackra språk. Vi får helt enkelt se. Det har inte varit lätt att fokusera på framtiden när så mycket energi och fokus krävs i nutiden.


Eller här...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar