måndag 19 april 2010

Energi!

Det har varit en bra och driven måndag! Tiden flög och jag gjorde ett första försök att erövra en av världens svåraste arior. Är självklart inte nöjd men fick höra att det finns potential - får väl nöja mig med det tills vidare. Fortsättning följer.

Efter skolan skyndade jag mig ut med hunden för att undkomma de hotande molnen i horisonten och klarade mig undan med bara några regnstänk!

Efter det har jag slösat lite tid tittandes på ickeintelligent TV, och först nu ska jag försöka få något vettigt gjort...

Missade förresten Samtalet med stort S idag! Så typiskt - här har man gått och väntat hela förra veckan. Nåja, det är inte så långt till morgondagen!


Nedan följer inspirerande bilder på några av de just nu hetaste modellerna, fotograferade av Steven Meisel för Vogue Italia. Bilder hämtade från models.com


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar