måndag 26 april 2010

Hund&Barn

Ännu en dag avverkad i skolan - med fortsatta rep inför slutproduktionen. Det är verkligen en upplysande och  inspirerande föreställning, kom och se! Läs mer här.

 Efter skolan var det ut med hund och sedan lagade jag mat: köttfärssås med soltorkade tomater, turkisk yoghurt och färsk spenatpasta, med parmesan- och fetaost! Gott!

Sedan var det barnpassning av lilla O som är så söt och som hade på sig en ny, och lite för stor, blå- och vitrutig pyjamas. Marint på längden och tvären! Moderiktig liten gosse.

Förresten är jag efter helgens strapatser numera blond! Avsaknad av kamerabatteri gör att jag får nödfotografera lite med min kära dator.

Trött så jag ser rött

Veckan fortskrider med fulla dagar - sånglektion, orkesterrep, jobb, you name it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar