onsdag 28 april 2010

Bilder från repetitionerna!

Idag hjälpt K mig med att ta lite enkla bilder inför ansökningar, och med på minneskortet fick jag lite bilder från dagens rep med SoT!











Efter skolan pös jag iväg för ett litet möte vid Karlaplan, innan jag åkte tillbaka till centrum för att inhandla lite inför slutproduktionen i smink- och hårväg.

Hem, handla, mat, dator. Trött. Ska packa väskan inför morgondagens lilla äventyr. Ni ser mig på Åhléns City mellan 12-17! 

På kvällen blir det snabbt iväg till SoT för orkesterrep som blev inställt idag... Och den extra tiden behövde jag!




Blev igår uppringd av ytterligare en potentiell arbetsgivare - när ska intervju klämmas in??? Och sedan var det en filmare som högg mig i skolans korridorer för inspelning av film nästa vecka - vilket är helt uteslutet då vi kommer att sova, andas, äta och leva slutproduktion. Han bad om ett par timmar i helgen, och det finns många "kansken" i helgen (fika med kompis? Valborg/grillkväll? Jobb? Konsert? Gå ut med hund?) så vi får se om de blir av, eftersom jag helst skulle åka till Gbg för diverse återseenden...


Nu blir det te, läsning av något som ännu inte har nått butikshyllorna (!) och sovdags!

2 kommentarer:

  1. kanske träffa inspelaren i helgen???

    SvaraRadera
  2. Tycker du klär finemang i det blonda! Tar verkligen fram dina bruna dina ögon :)
    KRAM

    SvaraRadera