tisdag 27 april 2010

zZzZz...

Så otroligt trött! Det är som att natten inte räcker till, timmarna flyger och listorna blir allt längre. Lite ironiskt med tanke på de ämnen vi behandlar i vår slutproduktion, som vi nu repar för fullt dag ut och dag in.



Idag sitter jag kvar i skolan och ska om en kvart ha sånglektion. Idag har jag med noter till "You must believe in spring" som vår lärare introducerade för mig och som jag tycker mycket om. Jazz.

Har dessutom blivit uppringd för ytterligare en intervju om sommarjobb! Plötsligt händer det. Men frågan är när man ska klämma in det mellan rep, möten, vardagssysslor, ätande, fixande, sovande, andande... Hur ska man klämma in allt.

När jag har sjungit idag ska jag hem, handla lite, vika tvätt, laga middag, förbereda mig inför morgondagens eftermiddagsmöte och sova sova sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar