söndag 18 april 2010

Visfestival!

Ledsen för seg uppdatering! Det har varit fulla dagar med lite tid att andas på mellan varven.

Igår uppträdde vi individuellt och med klassen på Sundbybergs Visfestival där många duktiga artister deltog. Jag sjöng "Så skimrande var aldrig havet" skriven av Evert Taube, och det var roligt att återigen få en glimt av varför man gör det man gör. Det är underbart att sjunga. Hade dock velat öva lite mer på mickteknik. S var snäll och filmade mitt framträdande, men man är ju alltid väldigt självkritisk så jag vet inte än om jag ska lägga upp klippet. Tills vidare får ni lite bilder!

"The Sailor" av Katarina


I uppsjungningsrummet.


Elsa sjunger "Ljusa kvällar om våren"


Erik och Felicia sjöng Winnerbäcks och miss Li's "Om du lämnade mig nu"


"Keops Pyramid" med Maria.


Erik sjöng en mashup med "Over the Rainbow" och "What a Wonderful World". 


Kat och Erik nöjda efter en lång dag.


Elsa, Anna och Sofie.



Susanne och Elsa.




Efter giget var vi några tjejer som drog hem till S för mat och prat! Mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar