måndag 13 september 2010

Fråga och svar.

Intensiva dagar lämnar lite tid över för internet och uppdatering. Helgen tillbringades pluggande under förmiddagen och senare, i goda vänners lag långt ute i tjotaheiti, med god mat och prat. 







Söndagen fick en seg start som sig bör, innan jag träffade en väninna och följde med henne på en lektion i nybörjarsamba! Kul, men nog inget för mig. Söndagsavslut blev med middag hos syster och sängdags 00.30.



Måndag: Några möten fick kastas om när jag fick reda på att min älskade kusin skulle komma över dagen, så efter en snabb frukost träffades vi och lunchade ihop! Tyvärr kan inte spenat/laxpajen på Café 60 rekommenderas... Tur då att sällskapet var så mycket bättre <3

Sedan följde möte, sedan arbetsintervju, sedan sprang jag förbi Kulturhuset och kom på att min kommande vecka är så välfylld att om jag inte röstade nu skulle jag inte hinna alls, så då gjorde jag det! Första valet någonsin - en rättighet och skyldighet som svensk medborgare!

Veckans franskaföreläsning på SU följde sedan - en lättnad att få ägna sig åt en och samma sak i ett par timmar. Vad jag älskar språk!

Sedan pratade jag med vänner resten av kvällen, från det att jag gick ut genom universitetsdörrarna till dess att huvudet landade mot kudden... 

Fråga: Hur hinner alla med allting hela tiden?
Svar: Det gör de inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar