tisdag 28 september 2010

Helgen som var.

Hemma igen På min öde ö. Och jag paddlar fram och tillbaka åt olika håll under dagarna. Ikväll ska jag paddla till nästa hamn för provjobb inför eventuell framtida extraanställning!

I fredags och lördags var jag en av sex modeller som deltog i en visning som arrangerades av Svenska Moderådet på smyckes- och klockmässan Precious. Det var kul, skönt att få göra en visning under ovanligt lugna former! Sen hade jag sådan tur att en ur Moderådet skulle bila till Norrköping under eftermiddagen så jag fick haka på.








På lördagkvällen var det Karateklubben på Trappan som gällde - grym spelning som alltid av killarna i S:t Johns Dance. Roligt också att träffa min vackra syster och fina vänner!


Måndag morgon fick jag skjuts hem igen av några vänligt sinnade Norrköpingsbor. Tackar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar