fredag 10 september 2010

Möte och lön för mödan.

Idag fredag. Frukost imorse med S som var här och hälsade på från Uppsala med klassen för museibesök, underbart att få träffa henne som vanligt! Sedan bar det av till agenturen för möte med min bokare inför hösten, lite tips och råd för att avancera och jobba ännu mer. Givande! Och en liten förändring kommer att ske nu inför mörkare tider, snart får ni se...

Sedan gick jag runt ett slag på Söder, innan jag åkte till mitt förra jobb för att söka rätt på min chef som inte var där. Men det var mysigt att titta in och säga hej!

Part 3 denna dag var en inbokad tid för att hämta ut lönen för visningarna för MakeUpStore, och det blev två oväntat tunga svarta påsar som jag gick därifrån med...




Hem, handla, städa. Jag hade ont i nacken när jag kom innanför dörren, hur kommer det sig att jag går hemifrån med två kassar men återvänder med sex stycken? Massage, ja tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar