tisdag 8 juni 2010

Ärenden ärenden ärenden

Idag har jag sprungit omkring och tillbringat min lediga dag med att ha sovit för lite, och fixa och dona en massa ärenden som jag inte hade lust att göra. Banken (där jag inte kunde lösa in en check på 116 kr för att den var för gammal), apoteket, skolan för att hämta huvuddukar inför torsdagens gig på Debaser, skriva ut papper, hämta diverse grejs till hemmet, handla... Puh. Jag kom hem och då hade F kommit på besök men jag lyckades bara hålla mig vaken en liten stund innan jag däckade på K's säng. När jag vaknade var kocken i full gång, och det resulterade i en supergod middag med korv stroganoff och ris, medan vi roade oss med att lyssna på en massa dialekter från hela landet (F var DJ).


Frukost!

 F på besök!

Organiserat kaos...
Supergod middag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar