söndag 6 juni 2010

Ledig stressig (ons)dag

Försenat inlägg, men här kommer det!

Varför lyckas jag alltid stressa på lediga dagar? Nu sitter jag här och mår illa. Ska bara göra massa roligt idag och ändå har jag lyckats med konststycket att få så lite som möjligt gjort på så mycket tid som möjligt. Morgonen började bra med att jag lyckades ta mig upp ur sängen trots att jag fortfarande var trött, sen blev det ett litet projekt som resulterade i frukost i trädgården!


Efter det fick kom jag äntligen iväg för att möta upp söta M på stan för en fika på Kulturhusets takterass, vilket var helt underbart! Det blev husets iste och en grillad smörgås på levainbröd med färskost och rostade grönsaker... Rekommenderas!

Det våras för studenterna i Stockholm. Denna dag sprang 10 000 nybakade färskingar ut i stora vida världen!


                                       Söta M var fin och chic som alltid!



                                                 Läskig toalett! Gissa om jag blev skrämd!
                                         Grillat levainbröd och hemmagjort iste. Himmelskt!

                                   Efter lunchfikan bar det av till Kungliga Operan och kvällens balettföreställning! Lite bilder från Guldfoajén i pausen... Kul att träffa gänget igen, trots att alla tyvärr inte var där!
Föreställningen i sig var vacker, men något långdragen, även om tempot drogs upp på slutet. Eller så var det jag som var trött...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar