torsdag 10 juni 2010

Dressed in black

De senaste dagarna har varit lite upp och ner - jobb, för lite sömn... Gårdagen var galen och jag fick gå hem tidigare för att sova, vilket var välbehövt. Idag blir en lång dag, jag öppnade kl 9 och slutade kl 16, varefter jag tog en glass i solen och sedan for till Farsta för lite handling. Nu har jag kommit hem, duschat och ska snart äta middag med tjejerna. K är sjuk men hoppas hon följer med ikväll i alla fall - det blir nämligen fest och vi ska dansa på Debaser Medis, S:t Johns Dance som jag filmade trailern för.


Är jättepeppad med glass och espresso och nötter och bra sällskap! Imorgon är jag som tur är ledig (trots ett antal ärenden att uträtta, som vanligt.) Nåja, jag ska sova ut i alla fall och det ska bli väldigt skönt. Men först: dans denna sista sommarnatt. Imorgon kommer enligt väderprognosen  sommarregn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar