söndag 13 juni 2010

Tre timmar senare

Har sovit i ca 3 timmar och var dum nog att gå upp och äta frukost (vad gör man inte åt en kurrande mage?) och nu kan jag inte somna om... Om mindre än tre timmar ska jag upp och iväg för att jobba ett niotimmarspass, så det känns som att varje vaken minut är onödig.

Gårdagen var kul! Eller gårdagsnatten. Eller inatt. Bilder är på g! Det kändes dock inte likadant som i torsdags, och vi har pratat lite fram och tillbaka om anledningarna till det. Kanske att vi förra gången inte visste vad vi gjorde och därför freakade ut på riktigt? Jag pratar alltså om S:t Johns Dance och mitt och tjejernas extragig som dansare bakom tre av Sveriges största hiphopartister, igår på BernsMissy Elliotts efterfest.

Bild lånad från evenemangets hemsida som du kan hitta här!

Men vi var grymma och jag är stolt över oss. KUL var det iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar