måndag 28 juni 2010

Midsommar!

Mitt internet har varit ute i skärgården under midsommarhelgen, därför har inläggen dröjt.

Hursomhelst så tillbringades denna lediga midsommarafton i skogen någonstans utanför Norrköping! Grill, rosé och goda vänner, även om jag saknade K (läs mer om hennes midsommar här) och gärna hade velat vara med henne i skärgården. 
 Här är lite bilder från midsommarhelgen!






























Midsommardagen fick jag skjuts hem av S för att hinna till bussen som skulle ta mig till Stockholm och stängningspass på jobbet.


Under lördagen jobbade jag, i söndags bestämde jag mig för att inte ställa klockan och lyckades därmed sova bort hela dagen och vaknade kvart i två på eftermiddagen. Så det hanns inte med så mycket mer än frukost innan det var dags att jobba klockan  16! Denna veckan blir lite bättre jobbmässigt, eftersom jag mest har dagpass och dessutom är ledig imorgon (träffa vänner och hänga på stan!) och på lördag. 

Efter jobbet idag tog jag en sväng på den soliga stan och kom hem ett reaplagg rikare (eller fattigare?)




Nu har jag ätit kvällsmat och frukt och choklad och börjar bli trött. Imorgon ska jag upp och INTE missa solen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar