tisdag 26 oktober 2010

Skyltdockan.

Morgonsol! Höstlöv och frost, sprakande iskyla. Fint och härligt om man klär på sig x antal lager tyg. Det går!


Smart med hala klackar på frostigt underlag. Men nöden har ingen lag!


Idag har jag haft ett åttatimmars arbetspass på MakeUpStores butik i Åhléns vid Östermalmstorg - tillsammans med duktiga Anna G och hennes hårstylist agerade vi först makeupmodeller och senare skyltdockor, som representanter för MakeUpStores höstlook Extreme - som jag tidigare i september också gick visning för. Dock fick jag ha på mig en annan klänning idag. En med påfågelvingar!

Det var kul och mer professionellt utmanande än man kan tro - men värt allt när man kunde frammana lite leenden i höstmörkret.


Jag och Tove.


Kvällen avslutades med capoeira och en sen tvårätters middag - nu väntar sömn och en liiiten men uppskattad och välbehövd sovmorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar