fredag 22 oktober 2010

Update.

Längesedan - vardagen lämnar inte mycket rum åt skriftliga vardagsrapporter just nu. Desto mer tankeverksamhet pågår i huvudet. Just nu sitter jag, fem i elva på kvällen, och äter kvällsmål och har TVn på i bakgrunden som sällskap.

Jag har varit sjuk i en vecka ungefär ganska exakt, men dessvärre vill denna förkylning inte släppa taget i första hand. Jag stretar dock emot, men vilar så mycket jag kan mellan varven. Oftast är det enda alternativet när huvudet väger 100 kilo - då blir sängen farligt lockande.

Igår tog jag mig dock iväg på ett möte på Operan inför kvällens jobb, samt svängde förbi Wellastudion i samma veva inför morgondagens stora visning... På tal om det, calltime 07:00 vilket innebär att klockan ringer alltför tidigt, så snart måste jag sova.

Här kommer dock lite bilder!


Sneakpeak inne hos kostymörerna i Operan. Godisaffär.

Vackra Kungsträdgården.

Efter Wellas touchup. Skönt! Sen var det raka vägen hem i säng...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar