onsdag 1 december 2010

Freezing.

Efter vårt sista (!) gig i måndags, for jag iväg till en studio längs röda linjen, för att göra en plåtning för ett webbmodemagasin. Det var iskallt att ta sig dit men väl inne i studion fick jag snabbt upp värmen - och hade turen att det var stickat, mössor och vantar som stod på schemat för min del! Vintermode at it's best. En annan modell (se bilder) var med och plåtade nyårsmode till tidningens decembernummer, och vi varvade varann för att hinna med utsatta sluttiden. 

Lite behind-the-setbilder.



 Makeupartisten var supertrevlig och vi pratade i mun på varandra konstant! Underbart med bra team.



Jag hoppas resultatet blir bra - jag kommer hamna på omslaget och ungefär sex sidor i tidningen som utkommer i januari... När det är klart så kommer jag att länka dit!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar