torsdag 9 december 2010

Tre timmar tidig.

Vaknade sju, men klockan ringer om tre timmar och tio minuter. Men det är ganska skönt att äta frukost i lugn och ro... Dessutom kommer jag att hinna med två, och det är ju inte fy skam!

Tittar lite på morgonTV, läser bloggar och funderar. Har varit trött de senaste dagarna och igår åkte jag hem istället för till skolan för klassfest. Så kan det bli ibland, har börjat lära mig att det är viktigt att lyssna på kropp och knopp när dessa säger till. Hann dock med både systerträff och sedan blev jag bjuden av världens underbaraste K, på världens vackraste julkonsert med Gustav Sjökvists kammarkör i S:a Clara Kyrka.

Drömmer om vintern och längtar till jul.

Nedan bild från senaste jobbet för MakeUpStore (lönen ska jag för övrigt hämta ut idag, hurra!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar