torsdag 2 december 2010

Powerplate!

Idag har jag provat på powerplate - en träningsform där man står på en vibrerande platta och gör små men noggranna rörelser, och tränar hela kroppen! Det var långt att åka för en halvtimmes pass (varav själva övningarna tog ungefär 10 minuter) men kul att ha provat. Instruktören var trevlig och lokalerna mysiga! Och det är så vackert ute - rimfrost täcker träden och hela himlen är ljusgrå av vinter.


Såhär ser Poweplatemaskinen ut!

 Utan att överdriva har jag planerat och fixat hela dagen för att få ihop allt de återstående dagarna - på lördag kanske jag ska ha en tfp-plåtning och allt ska koordineras. Imorgon är det arla morgonstund för möte, sen väntar 8 timmars arbetsdag för MakeUpStore och på kvälllen bär det av längs blåa linjen för inflyttningfest! Kom på nu att jag kanske inte ens hinner hem emellan.

Nu har jag duschat och äter en rejäl, sen lunch framför SVT Play - sedan väntar mer fix och klockan 18 ska jag ikväll befinna mig på Fotografiska tillsammans med söstra mi och en vän till henne för att se föreläsning och få en guidad tur på en av utställningarna. Det ska bli jättekul!

Det gäller att försöka landa i och leva i det man gör, de beslut man tar, och njuta av dem istället för att tänka på det man valde bort, eller det som inte blir av. Kan vara lite svårt ibland när det svämmar över. Plötsligt är det så kort tid kvar, och så mycket roligt att göra - hur hinna allt?

Snart kommer förresten bilder och ett inlägg om gårdagens stora visning!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar