måndag 6 december 2010

Plåtning.

Idag for jag med stylist, fotograf och makeupartist till en studio lite utanför stan för att ta lite bilder till portfolion. Kort varsel och lite sömn - men förhoppningsvis med ett grymt resultat! Alexandra agerade stylist och Nabi stod för hår och make. Kändes som ett grymt team, de här tjejerna skulle jag verkligen vilja jobba mer med framöver.


Alexandra och Nabi.






De enda skorna som användes.

När jag kom hem var jag dock helt slut (svimtrött hela dagen, ikväll ska jag verkligen försöka lägga mig tidigare...) och sov innan jag gjorde världens långmiddag och tittade på ett avsnitt struntTV. Nu väntar småfix innan jag sover, imorgon väntar nämligen en lång dag med prepp inför föreställning och slutredovisning av musikteaterprojektet! Ska bli kul att köra igen, det känns redan som länge sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar