onsdag 25 augusti 2010

Arla morgonstund


Ja, vad gör man när man vaknar en och en halvtimme innan klockan ska ringa klockan 7? Går upp, diskar, äter frukost. Läser lite tidning och lite mail. Det är så mycket som händer nu, så det är inte lätt att varva ner mellan varven.

Sista jobbveckan för min del vilket innebär jobb idag, imorgon och på söndag!

Ikväll har jag vunnit biljetter till ännu en modefest, denna gång med Minimarket på F12. Händer ikväll och med mig tar jag söstra mi. Så idag efter jobbet bär det av hem för dusch, mat och ombyte. Kul ska det bli! Tur att man har sovmorgon imorgon...




För övrigt ser jag verkligen fram emot nästa vecka som har två väldigt spännande saker på schemat.

Fortsättning följer.

Nej. NU blev jag trött. Och ska gå till t-banan för att jobba i åtta timmar, och sedan utgång ikväll. Önska mig lycka till.

1 kommentar: