onsdag 11 augusti 2010

Ratatouille!

Äntligen dags för lagad mat! Nu puttrar ratatouillen på spisen (serveras med stekt halloumi och kikärter!), och alla fem (!) kassar som jag fick med mig hem från systern står på sängen. Hur kan jag komma med en och återvända med fyra? Flyttstädning är svaret antar  jag. Och en oförmåga från min sida att inte vilja ha saker. Nåja, något av det hoppas jag donera till C när hon kommer imorgon. Vi ska ha en underbar kväll och fredag, allt är planerat och lite hemligt och jag vet ingenting! Ser så mycket fram emot det! Det blir hem och duscha och fixa mig efter jobbet, sen iväg!

Efter middagen ikväll ska jag ge mig av in mot stan och en liiiten arbetsintervju inför kommande utmaningar. Ska bli spännande.

Fick förresten nyligen reda på att jag blivit bokad för ytterligare en visning under Stockholm Fashion Week nästa vecka, det ska bli så otroligt kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar