måndag 30 augusti 2010

Ett Nytt Kapitel.

Igår var en omstart och rivstart på många sätt och vis. Dagen blev så fylld till brädden att jag fick avsäga mig ett par grejer mot slutet, men man kan inte hinna allt. Något av det jag dock hann var lunch med K på Grekiska Kolgrillsbaren, lite hjälp i mitt sökande efter en  iPhone (tack B, min telefon sjunger på sista versen...) och första seminariet på SU! Det var både underhållande och lärorikt att lyssna till en medelålders fransman i illrosa Lacoste-piké. Det här ser jag fram emot.


Lunchbreak.

Av någon anledning har jag börjat vakna 6.30 varje morgon? Dagarna blir lite längre, men jag blir lite tröttare... Så denna ska jag börja med frukost och ett avsnitt television. Och kanske är idag dagen D när jag blir 32 GB tyngre?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar