onsdag 4 augusti 2010

No sleep.

Ja, vad gör man när John Blund och jag inte spelar i samma liga? Klockan var tyvärr fem när jag tittade på den. Kanske hade jag somnat om, kanske inte. Upp och diska och ta ner tvätt. Jag gick raka vägen till sängen när jag kom hem igår kväll vid halv midnattiden, med tanke på att klockan skulle ringa några timmar senare. Och nu sitter jag här och väntar på just det.


Igår var en skön dag på jobbet! Jämn genomströmning av folk, inte för varmt, inte för trött. När klockan blev fem spatserade jag iväg till Sveavägen för att möta C på Café60! Det var som alltid insipirerande och fullt av tankar och prat, i sisådär fem timmar! På den hann vi med en överraskande god skaldjursrisotto, och en efterrätt bestående av glass (Ben N' Jerry's Peanut Butter Cookie Dough. Vi har den inte på jobbet, och jag måste ju göra lite research! Att suget efter kolasås var så starkt att det fick mig att be cafépersonalen om lov att äta glassen där om jag köpte kaffe, springa ner över gatan mot 7Eleven, punga ut 27 kr för 110 gram glass, var ju också en bidragande orsak) och kaffe med mjölk. Fantastiskt gott!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar