torsdag 19 augusti 2010

Lunch, VIP-fest och F12

Igår var min sista lediga dag, inget modelluppdrag utan bara träffa vänner och mysa!  När jag vaknade kände jag dock att det var en sådan där dag som man helst bara vill låta passera - speciellt när jag tycktes slå och ramla på allt möjligt och omöjligt som kom i min väg.

Hur som helst så tog jag mig hemifrån och mötte upp Charlotte, Pernilla och Roberto för en lunch på Café 60 (blev tyvärr inte lika belåten som jag brukar. Nåja. Nästa gång beställer jag deras Chicken Cajun - det går aldrig fel!) och efter en promenad från Sveavägen ner till Gamla Stan skildes vi åt olika håll eftersom jag och Challe var tvungna att hinna hem för att förbereda  oss för kvällen som väntade. 








------
Gårkvällen är också orsaken till att jag sovit ungefär två timmar i natt och därför är lite för trött för att inte gå och lägga mig NU, så fler bilder från dagen och kvällen igår kommer inom kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar