fredag 6 augusti 2010

Fin dag idag.

Idag har varit och är fortfarande en bra dag! Har haft ett flow och kört på som tusan:


Upp, frukost, jobb 10-17. De senaste dagarna har det varit riktigt kul att jobba, trivs mer och mer med människorna och det är härligt att träffa nya varje dag och sprida lite glädje.


Efter jobbet bar det av åt Fridhemsplan och jag kan inte fatta att jag tog mig hem med alla sex fullpackade kassar! Jag höll mig vid gott mod med SR Sommar, programmet med Tina Jansson. Man har det inte så illla ändå. Armarna värkte och kylvarorna åkte in, jag gick till pappersinsamlingen med lite källsorterat innan jag gav mig ut på en springrunda och lite situps i trädgården och kvällssolen. Jag kände en sån härlig energi, det var otroligt skönt! Plockade med mig en skål hallon in och blev biten av en mygga. Det är smällar man får ta.

Kom in, diskade, packade upp resten av varorna, slängde in en tvätt. Sitter nu och har ätit en tredje frukost, omgiven av ett berg av frukt!


Livet leker! Imorgon är min lediga helg, jag har lite kul grejer på gång och ett jäklar anamma i bagaget. Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar