fredag 27 augusti 2010

WesC & Mini for Many

Var igårkväll bjuden till både en nyöppning av WeSC-butiken på Kungsgatan 66 och F12 där Minimarket hade någon sorts fest med cava och fågelmasker i papp! Träffade lite "kolleger" på WeSC och sedan syster. Trevligt men ack så förkylt för min del!
Förutom nedanstående hittar ni fler (de flesta mindre smickrande!) bilder här. Jag syns ganska bra - min syrenrosa kappa var i princip självlysande bland alla gråa och svarta och murriga höstfärger!

För övrigt är videon från visningen jag gick för WeSC härommånaden nu uppe på deras hemsida. En genväg dit hittar ni här!







Kvällen har bjudit på glass & naturgodis för min del. Nu börjar sockerchocken att lägga sig och jag ska göra det som jag egentligen behöver och har längtat efter hela dagen: sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar