torsdag 5 augusti 2010

Det blir inte alltid som man tänkt sig.

Gav upp storhandlande till förmån för hejande på syster och lite häng i park vid Mariatorget. Det var skönt att vara ute i luften nu när solen kommit fram, och jag har varit inne på jobbet hela dagen. Imorgon är sista jobbdagen innan min lediga helg, och då har jag jobbat sen förra lördagen! Inte konstigt att man är trött.




Imorgon ska jag iallafall försöka ta mig i kragen och pricka av den där listan som förföljer mig, innan jag förbereder mig för utgång! 

Och på lördag är det återträff på Gärdet för alla ColegioSueco-elever sen ett antal år tillbaka, det ska bli en upplevelse.

Har nyss avslutat en jättemiddag med efterföljande obligatorisk efterrätt och är liiite för mätt för att våga ställa mig upp. Trots det tänker jag dricka kaffe med chokladbit till. Vardagslyx i min ensamhet!

--

Förresten - den 16 kommer jag inte vara ledig, nej. Gillas! Berättar mer framöver.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar