måndag 17 maj 2010

Back in business

Dålig uppdatering - och det har sin grund i de gångna veckornas intensitet. Slutproduktionen resulterade i fyra framgångsrika föreställningar och det kändes väldigt märkligt att packa ihop allt på söndagen, plötsligt var allt vårt arbete över! Underbart är kort. Men den här föreställningen ("Fröken Märkvärdig & Karriären", baserad på Joanna Rubin Drangers serieroman med samma namn)




Föreställningen var väldigt engagerande och tog upp så många viktiga och aktuella ämnen med hög igenkänningsfaktor för väldigt många, så det kändes verkligen som att man ville fortsätta att sprida dess budskap till hela Sverige! Minst!
Det hela avslutades med en eftersittning på skolan.

Bilder kommer snart!

Veckan som följer blir även den intensiv, men rolig:

Igår hade vi workshop med filmklassen på skolan - vi fick tillsammans tolka ett utdrag ur Noréns ofärigskrivna pjäs "Chinon". På eftermiddagen hängde vi kvar och åt lunch, drack vin och åt vaniljglass på filtar i gräset utanför skolan (och jag fick årets första solbränna! Tyvärr ingen snygg sådan...) Efter det handlade jag och släpade hem varor, gick ut med hunden i 25 grader och solsken, passade jag barn på kvällen.

Idag blir det efter skolan, häng med vänner och sedan kanske middag hos syster?

Onsdag: Skola under dagen: workshop i afrikansk dans och yoga. Dock måste jag gå lite tidigare då jag ska jobba vid ett event på Berns 15.30-22.00

Torsdag: Jobbförfrågan kl 15 och framåt. Innan dess ska jag, så länge jag hinner, delta i workshop på skolan i operaimprovisation!

Fredag: Fest med alla "kulturklasser" på skolan!

Lördag: Jobb på Ben&Jerrys glassbar i Gamla stan
Söndag: Dito.

Inlägg om förra veckan med bilder kommer inom kort!


1 kommentar: