onsdag 19 maj 2010

PPP

Nyss hemkommen från kvällens jobb på Panagora PayPal Party som hölls i Berns vackra lokaler. Trots viss initiell förvirring blev det en bra och rolig kväll - träffade härliga nya människor och blev en erfarenhet rikare! Var där redan kvart över tre och hamnade direkt i smink och hår!



Halvvägs igenom sminket:



Berns pre-party:



Innan det blev dags att jobba blev vi (thankgod) bjudna på en riktig gourmetmåltid!

För-efterfesten:









Ena makeupartisten Ellinor och jag.

Festen fortsatte på Berns med konsert med DJ Premier från GangStarr



Hemåt


Såhär såg jag ut när jag kom hem (kamerabatteriet dog under kvällen så webbkameran fick rycka in.):






Nu har jag intagit nattamat (fil&müsli, mackor, ägg, och en kopp varm choklad samt ett glas juice och lite nötter!) och ska snart lägga mig så att jag inte är alltför dag under morgondagens workshop och eftermiddagen/kvällens spännande jobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar