måndag 31 maj 2010

Jag flyttar på mig

Oj oj oj, bråda dagar till brädden fyllda med flytt! Men äntligen är det över (exklusive uppackande och fixande) och idag har vi äntligen lyckats få upp och undan lite grejer.

Allt började igår söndag med att jag märkligt utvilad startade packandet, innan K kom under eftermiddagen och vi åt middag tillsammans och pratade medan vi väntade på hennes härliga pappa som kom med bil och hälpte oss att bära och frakta allt till min nya adress! Tusen tack för hjälpen! Sedan for vi till K's syster för att hämta grejer där, och till sist bar färden av till Södertälje för att hämta en säng. Då tog dagen ut sin rätt på mig och jag var knappt levande de där eftermiddagstimmarna.

Bilder från flyttdagen!
K lagar mat på Reimers.

Sängen på plats i nya hemmet!

Mina saker. Varför.


My new home!






Med trädgård!


Puh.



Pappa K och K bär in säng nummer två!


Väl hemma började vi packa upp så smått innan vi, kring halv midnatt, bestämde oss för att äta lite kvällsmat; ägg- och avokadomackor med grönsaker, keso och te! Supergott!


Sedan kunde vi inte hålla oss, utan satte igång med brainstorming inför vår kommande, och att döma av våra planer, storslagna inflyttningsfest! Mer information kommer...

1 kommentar:

  1. Ok, förtydligande behövs!
    Du bor nu med K, det är jag med på. På Reimersholme? Men bodde du inte där innan också? Vovven tillhör din fd hyresvärd, right?
    Hehe, Nea vill bara ha koll ;)

    Lycka till med allt!
    KRAM

    SvaraRadera