söndag 30 maj 2010

Releasefest på Pure

Igår fick jag gå en timme tidigare från jobbet och det var välbehövt - jag hann med en powernap innan jag fick bråttom att fixa till mig inför kvällens utgång: eventföretaget La Fête Event som styrs av Ulrika Linde. Det bjöds på drink, lösögonfransar, manikyr och goodiebags!


I bagsen låg det gåvor från Depend och senaste numret av Elle som generösa Tidningskungen hade bidragit med! Tack för det! 


Vi fick gratis lösögonfransar!





Med mig på eventet fick jag tre söta SoT-tjejer!













De blev trötta sen och gick hem medan jag fortsatte in till en liten körfest för att hälsa på K som var söt i 70-talsoutfit på deras temafest!


 Sov gott och vaknade idag ganska utvilad vid 10tiden (konstigt eftersom jag lade mig 03 inatt) och har börjat packa för idag är det flyttdag! 


1 kommentar: