tisdag 18 maj 2010

På Skånebesök och vidare

Förra veckan passade jag på när vi blev lediga hela veckan, att åka ner och hälsa på min underbara familj i Skåne som jag saknar så! Första kvällen tillbringades ute hos mor på torpet, onsdag åkte jag till pappa och träffade mina fantastiska småbröder (en är aningens mindre än den andra) och kvällen bjöd på fantastisk mat som alltid á la Pappa, och hockeykväll med snacks i mängder.

Påväg!


Delstopp.


Home sweet home






Kajsa


Milla!


Lax med avocadosallad till middag...

Bröder!


Bror i diadem 1


Bror i diadem 2


Våffeltime hos pappa




Gräddig köttgryta! Tack pappa.





Shot by Albin




Dagen efter det åkte jag, mor, och syrran in till brodern och hans nya lägenhet i Lund, där vi lagade mat, pratade, tittade på "Disturbia" och åt godis! Mysigt!





Middagen är serverad! Jag och Elise var kvällens kockar.








Och sen bar det vidare mot Gbg, kompisträffar och påhälsning av allra käraste morfar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar