fredag 21 maj 2010

Ingen vanlig fredag


Fick sova ovanligt länge idag, vaknade kl halv två på eftermiddagen och kände trots det att jag hade kunnat sova vidare! Men det är ju helgerån att vara svensk och sova när det är 25 grader och sol utanför fönstret... Efter en kort morgonpromenad under vilken jag inhandlade solskydd, rosévin och till sist frukost åt jag en sen brunch innan jag gjorde mig i ordning och gav mig iväg till kvällens KP-fest med inledande picknick. Mysigt att träffa alla, det kändes inte riktigt som en skoldag (och det var ju helt förståeligt). Kände mig opeppad från början men kvällen slutade med sjukt mycket dansande till härliga nostalgilåtar så det blev ett lyckligt slut!

Bild tagen påväg hem från onsdagens jobb.

Imorgon väntar jobb på B&J i Gamla Stan. Nu ska gröngölingen läras upp från grunden... Har gått ett par duster på telefon idag mot De Högre Makterna, det var nog det som tog musten ur mig. Men nya tag i morgon! Sista sommardagen på länge om man får tro illasinnade, men kanske realistiska, tungor?

Bilder kommer snart!  Här är lite bilder!



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar