tisdag 25 maj 2010

Födelsedag!


TACK alla underbara för era gratulationer på min 21-årsdag! Värmde mitt hjärta! Hade en lång dag och få minuter att ha mobilen tillgänglig så förlåt om jag inte har svarat på samtal, och varit sen med att svara på sms! Tack för era tankar =)



Morgonstund. En fashionabel halvtimme för sen.




Presenter från sotarna <3



Tema färg!


Vi var några som under eftermiddagen var med och agerade jury för kommande SoTklass. Roligt men energikrävande!


Efter juryn bar det av till Sumpan för att se så mycket som möjligt av filmarnas slutredovisning. Snygga kortisar. Morgondagens filmgenier är här.


Hemväg.

När jag kom hem öppnade jag paketet som legat hemma och väntat på mig hela dagen...











Tusen tack älskade farföräldrar för kort och gåvor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar