söndag 2 maj 2010

Vårsöndag!

Nyss inkommen från promenad med hunddjuret i huset. Fåglarna kvittrar, solen lyser, folk ligger på filtar och läser, barn springer omkring... Det är termosar, hundar, kaniner i koppel (!), försäljning av chokladbollar, saft och kaffe, blommor, vågskvalp och förbifarande båtar. Underbart - jag hade behövt en hel vecka av såna här dagar!



Har suttit och filat på ansökningar hela dagen så jag har inte hunnit med så mycket, egentligen tänkte jag ta mig ut till Stadsmissionen i Liljeholmen men istället satsar jag nog på bara Kulturhuset och utställningarna innan jag åker vidare till söstra mi för att hämta upp den förbannade laddaren till kameran.

Har tvättat lite och ska handla och laga middag och försöka att för en gångs skull lägga mig tidigt inför en krävande morgondag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar